Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? - Fan tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 06.45
Var köper du dina matvaror ifrån? - coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Det kvittar
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Massa kläder och nya möbler
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Tror det, inte riktigt säker
När var senast någon stötte på dig? - Kommer inte ihåg, brukar inte lägga märke till sånt
Vad åt du till middag senast? - Makaroner och köttfärssås
Kan du vissla? - Jajamensan
Tittade du på tecknat när du var liten? - Självklart, vem gjorde inte det?
Äger du några popband t-shirts?
- nope
När flög du senast? - 3-4år sen kanske?
Pratar du några andra språk?  - Japp, finska och engelska
Har du gråtit offentligt? - ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - Ja, me har redan en percing i tungan och 2 tatueringar
Vad har du med dig in på bion? - Går sällan på bio nu för tiden
Vad har du för väder? - Duggregn kanske? Det är ju mitt i natten så svårt och avgöra
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Matte
När sov du senast på golvet? - Inte en aning
Vilken är din favorit drink? - Bara älskar sommarbål med massa saftiga jordgubbar mums ;)
Gillar du din boendesituation? - Självklart :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - Mellan 8 - 12 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? 
- Enligt mig, ja !
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Går Inte i skolan
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - För gammal
Tror du på liv på andra planeter? - jupp
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Aldrig tänkt på att
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Aldrig i livet !
Tycker du om att krama folk? - Iaf min älskling :)
Äger du en digitalkamera? - Nja, det gör jag men den är trasig :(
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Brukar bli jämförd med en kändis men kommer aldrig ihåg vad hon heter
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Inte precis
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Nej, jag älskar kött
Är du mörkrädd? - Ja, om jag befinner mig själv i mörkret så
Tre saker du alltid har med dig? - Plånbok, mobil och förståndet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0